Hvert år afholder European Supermarket Magazine European Private Label Awards, en konkurrence for at bestemme de mest effektive og innovative butiksmærker til salg i Europas supermarkeder.
Da Private Labels markedsandele når rekordhøje niveauer i hele Europa, og innovative butiks-brand, der nu kommer ind på selv de mest forskelligartede supermarkedskategorier, er European Private Label Awards blevet udviklet som et “ærestegn” for både detailhandlere og leverandører, der investerer i dette.
European Private Label Awards er blevet skabt for at fejre det bedste af det bedste, når det kommer til butiks-brandinnovation i hele Europa, og for at fejre dynamikken hos både forhandlere og leverandører, når det kommer til at udvikle produkter, der kan konkurrere, og i mange tilfælde klarer sig bedre end de største mærker på markedet.
Alle vindere og finalister vil blive fejret i en særlig European Private Label Awards-udgave af ESM: European Supermarket Magazine, der udkommer i marts.
Vi og vores kunder har været den stolte vinder i kategorien: Non-food husholdning fra 2018-2021.
Udmærkelser:
-
2021 Vinder i husstanden: Kesko, Finland
-
2020 Vinder i husstanden: Coop, Danmark
-
2019 Vinder i husstanden: ICA, Sverige
-
2018 vinder i husstanden: Tokmanni, Finland
ESM: European Supermarket Magazine er et af de førende supermarkeds-magasiner med læsere bestående af C-level executives og senior-indkøbere i hele Europa og internationalt.