European Private Label Awards

Jul 4, 2022

Hvert år afholder European Supermarket Magazine European Private Label Awards, en konkurrence for at bestemme de mest effektive og innovative butiksmærker til salg i Europas supermarkeder.

Da Private Labels markedsandele når rekordhøje niveauer i hele Europa, og innovative butiks-brand, der nu kommer ind på selv de mest forskelligartede supermarkedskategorier, er European Private Label Awards blevet udviklet som et “ærestegn” for både detailhandlere og leverandører, der investerer i dette.

European Private Label Awards er blevet skabt for at fejre det bedste af det bedste, når det kommer til butiks-brandinnovation i hele Europa, og for at fejre dynamikken hos både forhandlere og leverandører, når det kommer til at udvikle produkter, der kan konkurrere, og i mange tilfælde klarer sig bedre end de største mærker på markedet.

Alle vindere og finalister vil blive fejret i en særlig European Private Label Awards-udgave af ESM: European Supermarket Magazine, der udkommer i marts.

Vi og vores kunder har været den stolte vinder i kategorien: Non-food husholdning fra 2018-2021.

Udmærkelser:

  • 2021 Vinder i husstanden: Kesko, Finland

  • 2020 Vinder i husstanden: Coop, Danmark

  • 2019 Vinder i husstanden: ICA, Sverige

  • 2018 vinder i husstanden: Tokmanni, Finland

ESM: European Supermarket Magazine er et af de førende supermarkeds-magasiner med læsere bestående af C-level executives og senior-indkøbere i hele Europa og internationalt.

Written By admin

Related Posts